dijous, de setembre 07, 2006

EXPOSICIÓ D’AQUAREL·LES A LA CASA DE CULTURA D’ABRERA.
El pintor Jordi Santiveri ofereix una acurada selecció de les seves obres

Per Lluís Artigas Jorba



Del dia 4 al 29 de setembre del 2006 podem gaudir de l’obra de l’artista Jordi Santiveri a la Casa de Cultura d’Abrera (Baix Llobregat nord), situada al carrer Federico García Lorca núm 17, en horari feiner de 18 a 20:30 hores.

Jordi Santiveri, pintor autodidacte, ens presenta en aquesta ocasió una exposició d’aquarel·les de resolució intel·ligent i delicats colors, que ens ajuden a veure amb nous ulls el mon de les arts plàstiques... Cal recordar que durant l’any 1999 al 2000 Jordi Santiveri va ser Professor adjunt del curs organitzat al “Club Sant Jordi” de la Caixa Catalunya. L’any 2000 va participar en l’exposició col·lectiva de pintors anomenada “Col·lectiu d’Artistes de Sants” a Barcelona. També en el mateix any esposaria a les “Cotxeres de Sants" (Barcelona). En la vessant competitiva destaquen el segon premi aconseguit en el concurs de pintura ràpida de Sant Esteve de Sesrovires (Barcelona) l’any 1999, y un tercer premi de pintura ràpida en la mateixa localitat esmentada, l’any 2000. Li agraïm la seva dedicació al mon de l’art, y de deixar-nos compartir la seva obra artística, a nosaltres, els amants de les arts plàstiques i visuals.





EXPOSICIÓN DE AQUARELAS EN LA CASA DE CULTURA D’ABRERA.
El pintor Jordi Santiveri ofrece una esmerada selección de sus obras.

Por Lluís Artigas Jorba



Del día 4 al 29 de septiembre del 2006 podemos disfrutar de la obra del artista Jordi Santiveri en la Casa de Cultura de Abrera (Baix Llobregat norte), situada a la calle Federico García Lorca número17, en horario trabajador de 18 a 20:30 horas.

Jordi Santiveri -pintor autodidacta- nos presenta en esta ocasión una exposición de aquarelas de resolución inteligente y de delicados colores que nos ayudan a ver con nuevos ojos el delicioso mundo de las artes plásticas...
Hace falta recordar que durante l’año 1999 al 2000 Jordi Santiveri fue Profesor adjunto del curso organizado en el “Club Sant Jordi” de la Caixa Catalunya.
Los años 2000 participó en la exposición colectiva de pintores denominada “Colectivo de Artistas de Sans” en Barcelona. También este mismo año expondria a las “Cocheras de Sans" (Barcelona).

En la vertiente competitiva destacan el segundo premio conseguido en el concurso de pintura rápida de Sant Esteve de Sesrovires (Barcelona) en el año 1999, y un tercer premio de pintura rápida en la misma localidad durante el año 2000.
Le agradecemos su dedicación en el mundo del arte, y el dejarnos compartir su obra artística, a todos nosotros los amantes de las artes plásticas y visuales.


.